پروژه های تحقیقاتی
clock.jpg
فیلتر عنوان     نمایش # 
# عنوان مطلب بازدیدها
1 سنجش سطح رضايتمندی مشتریان دارای پایانه فروش در بانک ها 59
2 تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش سيستم‌هاي یادگیری الکترونیکی 42
3 استراتژی پیاده سازی موفق تکنولوژی های هوشمند سلامت مبتنی برICT 39
4 تاثیر سیستم های الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری (e-crm) بر کیفیت و نتایج روابط بین شرکت و مشتری 49
5 تاثیر فرهنگ سازمانی و حمایت مدیریت عالی و تسهیم دانش بر موفقیت سازمانی 43
6 بررسي رابطه بين مهارتهاي فنآوري اطلاعات و مديريت كيفيت جامع 47
7 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کارآفرینی در صنعت بانکداری الکترونیک با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی 65
8 بررسی نقش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و توجه به مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در کسب و کار صنعت خودروسازی سایپا 215
9 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کارآفرینی در صنعت بانکداری الکترونیک 236
10 بررسی عوامل مؤثر بر جذابیت کسب و کار در حیطه تجارت الکترونیک با استفاده از کارت امتیازی متوازن 264
 
« شروع قبلی 5 4 3 2 1 بعدی انتها »
صفحه 1 از 5